Garancia Plus - Prémium garancia szolgáltatás
![]() A Garancia Plus szolgáltatás megrendelésével olyan prémium szolgáltatás igénybevételére van lehetőség, amelynek keretein belül a garanciális időtartam alatt bejelentett meghibásodás esetén, Önnek nem kell semmi mást tennie, mint a számlán szereplő sorszám és Garancia Plus azonosító szám megadásával a hibát cégünk felé jeleznie, ezt követően előre egyeztett időpontban cégünk futára elszállítja Öntől a meghibásott eszközt, majd a garanciális ügyintézést követően ismét kiszállítja Önnek, ezzel jelentős költségeket megtakarítva. A Garancia Plus bármely termékhez megrendelhető és a vásárlást követően egy alkalommal igénybe vehető szolgáltatás. A Garancia Plus szolgáltatás igénybevételének részletes ismertetése, szabályai: Bármilyen garanciális kérdés esetén forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz: Telefon: 06-20-272-5206 Email: info@mobilasz.hu Elérhető: H-P: 9:00-17:00 |